Parlament dag

Idag var vi återigen updelade i grupper, idag befann vi dock oss inte i Gustavsberg utan i fridhems plan, i det gymnasium jag går i. Vi jobbade med en motion om miljön, ganska långtråkigt så jag höll igång alla med otränade skämt och så hittade vi en stereo så det var väll mer än urartad fest än en skoldag.

Dock så tröttnade dock eleverna från Gustavsberg ganska snabbt på våran humor, medans idrottseleverna garvade som aldrig förr, det blev en liten updelning i gruppen, men whatever alla passar inte.

Det var en rolig dag fylld av skratt, motionen blev dock inte så lyckad men det spelar ingen roll den går att fixa i efterhand.



Nu ska jag städa lägenheten, och göra middag till mina föräldrar för att överaska dem, det trodde ni inte på hoppas jag?, ska därimot lägga mig och titta på tv.

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, fan va smutt att du bloggar john. Den här ska jag ta del av!

2008-10-11 @ 00:09:40
URL: http://fgauw.blogg.se/
Postat av: Sandra

Va? Jag som tyckte att G2-eleverna var bäst av alla ^^

2008-10-11 @ 11:05:52
URL: http://sandraheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0