Första dagen på jobbet.

Ser dock inte en blogg som ett jobb, vet inte riktigt vad jag ser bloggen som det är ju min första blogg.

En liten kort presentation, Vet inte ens om man gör så som en bloggare men jag gör det iallefall..
Namn: John Axel Wahlborg
Född: 1991
Skola:  ST:ERIKS (Fridhemsplan)
Inriktning: Teater, (Första ring)
Intressen: Jag är en mång sysslare, när jag väl sysslar med något.
Hårfärg: Det kan ni faktiskt få gissa
Längd: 176
Vikt: Den kom inte upp över första strecket på vågen, vill helst inte tala om min vikt då den är långt ifrån dit jag komma
.

Sitter här fylld av fantasi, fingrarna bara glöder av skrivkåthet, så är det inte riktigt har ingen anning om vad jag ska skriva om visst jag ska skriva om mitt liv och sånt, det är ju inte så lätt som man tror när det händer så mycket intressanta saker varje dag. Men ska allefall försöka idag har jag vart i skolan, mamma väckte mig med samma kärleksfulla sätt genom att tända alla lampor och sätta på teven och slänga sporten på mig, vilket gör mig lika irriterad varje gång.

kom iväg kvart i 9 från mitt hem som ligger i råsunda, det tar cirka 5minuter att gå till näckrosens tunnelbana, när jag väl var framme såg jag att tåget precis hade kommit in på stationen liksom alla andra fick jag genast jätte brottom flög över spärrarna som en häckhoppare, var dock centimeter från att göra mig själv riktigt illa då foten snuddade spärren, precis när jag kommer ner från rulltrappan och ska avsluta mitt fina atletiska lopp och ta imot applåderna från alla tågpassagare,får tågchauffören för sig att stänga dörrarna och åka därifrån.

Då tar jag på mig en riktigt stöddig min kollar på klockan och ger ut signaler som säger jaha det var inte det här tåget jag skulle ta endå, vilket alla förstod inte stämde då jag tog exakt samma tåg som kom 9 minuter senare. Väl framme i skolan 20minuter försenad genom trappspringade, där sitter dem mina söta lilla klass vid varsin dator och ler, falska jevla ungar det är inte kul med daturkunskap det vet alla det borde införas förbjud mot såna dumma lektioner, hallå vi vet redan hur man sätter på en data, vi är inte dumma vi är uppväxta med datorer precis som ni är uppväxta med kul-lekar och roliga dagar ute i parken.

Den nya tjejen i klassen hjälpte dock mig med lektionen då jag inte orkade lägga ner energi, så hon gjorde hela uppgiften åt mig riktigt underbar person från kalmar, brukar sjunga en gris en ko en kalmar bo, hon slår mig varje gång.
Därefter hadde jag livkunskap där vi sjöng för Ramin, vår dramat invandrare riktig pärla, han fyllde 18 vilket tyder på att han gått om då vi bara går i första ring. Ska inte säga något då jag hoppade av första ring myself.
 
(TILLFÄLLIGT AVBROTT)  BETTY EVERETT - THE SHOOP SHOOP SONG (IT'S IN HIS KISS) om ni har tid så jevla bra låt.

Sen hadde vi samhällskunskap inte så mycket att berätta om jag somnade, kunde inte hjälpa det sömnproblem.
Efter det hadde vi teater då jag och min nära vän Fredrik, chockade resten av klassen med ett riktigt klass framförande.

Sen hade vi estetisk orientering, vilket många inte har en aning om vad det är inte jag heller, det är någon ny lektion som ska få esteter som mig, att beskriva olika sorters konst i dans,sång,bild&teater. PS: Två riktigt söta tjejer i min grupp, hur ska jag kunna hålla mina ögon borta från dem?

Sen slutade vi klockan halv fem,  jag och Fredrik drog oss mot tunnelbanan där jag mötte min sysling Rebecka som också går i samma skola på dans, hälsade på henne och hennes kompis.

När vi kom fram till näckrosen gick vi och köpte chips, jag naturell som alltid är inte så mycket för smaker då jag har känsliga smaklökar, Fredrik köpte därimot med löksmak, vi gick hem till våran kompis Phillip som också går i samma skola, vet att det börjar bli tjattigt nu. Men alla går där han satt som vanligt och spela data vi gjorde han sällskap ett tag och bjöd på chips i utbyte mot lite mjölk, sedan gick jag hem har inte gjort så mycket sen dess tränat och duschat pratat lite med mina kära vänner, Ja nu börjar det närma sig att jag skapar en blogg, men jag nöjer mig med det..

Stackare ni har säkert läs kramp och massa invändningar om stavfel och punktfel och sånt, men jag ska bättre mig jag lovar bara ni kommer tillbaks , MVH John...

Kommentarer
Postat av: sandra

välkommen hit då, nästan så man fick läskramp faktiskt:p

2008-10-06 @ 23:33:32
URL: http://lifeintown.blogg.se/
Postat av: Danne

Wiktor verkar vara omogen.. helt okej blogg vissa saker att tänka på dock.

2008-10-07 @ 17:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0