Film casting idag.

Jag Max, Fredrik och Johan var med i en filmcasting idag..


Det gick väll hyffsat hoppas dem hör av sig det är en 35 minuters film om våldet bland ungdomar, där det finns 2 gäng med killar, ena gänget är förorts lirare i det andra gänget är grabbar som slåss för för sitt fotbolls lag alltså en firma. det är även tjejer som har stor del i filmen då det är dem som kommer i kläm mellan killarna.

En av regisörerna har varit med i Andra avenyn så det kan bli spännande.

Får sitta och hoppas.


Ni kommer såklart få veta om jag har kommit med för då kommer det stå över allt på bloggen...

Dags för skolarbete.

Kommentarer
Postat av: m1mz0r

jag vill va en av brudarna! iofs har jag kycklinggult hår så inte troligt att jag skulle komma med ändå. : <

2008-10-14 @ 16:34:21
URL: http://manstrom.blogg.se/
Postat av: Mell

Gooood luck då :) <3

2008-10-16 @ 10:15:38
Postat av: Anonym

dom vill inte ha fula folk på tv, fattar du inte det? du kommer fan aldrig komma med

2008-10-16 @ 11:38:40
Postat av: Maria

Haha lycka till då!

2008-10-16 @ 21:11:50
URL: http://omarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0