Museet & Max


Idag var jag på museum med esteterna, rätt häftig utställning faktiskt utställningen hette Lura Ögat,  faktiskt så lurade vissa målningar/konstverk mina ögon.
Det var allt från tre dimensionela tavlor till speglar som jag gick in i, rätt häftigt vad man kan lura ögona med konst. Kanske mest för lite äldre konst älskare, men om ni har vägarna förbi så slink in och kolla det kan kan faktiskt vara mysigt att gå på museum så här på höst tiden, nationalmuseet ligger på strömgatan vid slottet i stan.

Sedan efter besöket på museet så drog jag och Max min klasskamrat och åt, han käkade på ett kebab ställe i t-centralen. Dum som jag var hadde jag fått syn på seven eleven att dom hadde min favorit mat kötbullar med mos så dit gick vi och jag köpte kötbullar och mos kostade 69 kronor för en mellan meny med läsk, tänkte nu jäklar blir det mycket köttbullar när jag väl kom hem till Max med maten dock utan läsk vilket jag glömde ta med mig, så öppnade jag förpackningen hungrig som jag var, där låg det 8 kötbullar och lite mos "inte kul" det var väll allt jag har gjort idag.



Bästa som hände idag: Att jag fick hjälp av den söta blondinen som går dans att hitta till museet, för jag var helt vilse i kungsträdgården. " jag vet att ni tänker den söta blondinen visa dig vägen, grabben sök hjälp, men för er information så kanske hon är smart trotts allt såntfall skulle jag kunna tänka mig mer än bara en lapdance"

Sämsta som hände idag: Rånad av seven&eleven på drygt en hundra lapp för några kötbullar tvi på er.




PERVO - HITLER

""Känsliga läsare & Nazister bör inte läsa detta""

Adolf Hitler var en kinky motherfucker som gillade när folk kissade på honom. "Visste ni inte det börjar lyssna på historie lektionerna då"


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fuck you för sista meningarna!

2008-10-07 @ 20:10:12
URL: http://sandraheterjag.blogg.se/
Postat av: Lajpe och Emmis

Vill du få gratispresentkort hos Gina Tricot, H&M eller JC?

Anmäl dig då på Gratiskläder och börja skrapa ihop poäng som moi!

Det är 100% Gratis och det finns inga dolda kostnader.

Anmäl dig på ; http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=11309

A lot of kisses

2008-10-07 @ 20:21:56
URL: http://truefriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0