Idag är det min födelsedag

Bloggen har stått orörd i någon månad nu, har lixom inte fått den där lusten att skriva.
Men inatt så fick jag lite lust att damma av tangetbordet och skriva något.



klockan är nu 02:17 in på den 27 december...

min födelsedag...


17 år har gått sen jag förlöstes på BB, 17 år av kärlek från familjen och vänner, 17 år där jag lärt mig gå,äta,skriva och mycket annat, 17 år då motgångar avlösts mot medgångar, 17 år har det tagit för mig att verkligen uppskatta allt det här,
jag börjar nu förstå livets gång, att allt har ett slut..

En värld där man födds hjälplös utan sina föräldrar, för att sedan växa upp och bli förälder..

Men innan vi kommer till det där slutet jag nämnde, finns det massa saker man ska uppnå..
så nu har jag en massa år framför mig, men endå 17 år av trygghet och kärlek jag kan luta mig tillbaks till om det blir jobbigt i framtiden.


och jag skulle inte klarat det utan dem som bryr sig om mig..

nu ska jag smyga ner i sängen, drömma lite, för att sedan väckas upp av mina föräldrars tappra försök att sjunga hela ja må han leva..

Godnatt kära vänner...


Kommentarer
Postat av: emma

grattis john! : )

2008-12-27 @ 15:16:05
URL: http://emmabj.blogg.se/
Postat av: Anonym

gracias =)

2008-12-27 @ 23:12:00
Postat av: becca

haha har john hittat tillbaka till sin blogg

2009-01-04 @ 23:57:16
URL: http://brunettbecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0